Понеділок, 27 квітня

Доброго ранку!
Любі мої, я хочу, щоб у кожного з вас траплялися у житті маленькі дива. Але, не забувайте і ви творити добро та дарувати оточуючимі приємні несподіванки. 

Заряджаємося позитивом! Це відео для вас.
Притча про маленьке чудо
https://www.youtube.com/watch?v=PynjpciZzzk

1. А зараз запрошую до ранкової зарядки. Для вас РУХАНКА.
https://www.youtube.com/watch?v=kNWwid8OAVM

2. Навчання грамоті/письмо

1. Тренувальне письмо.
Повторення написання групи великих літер.
- Сьогодні  будемо повторювати написання великих букв, які можна сконструювати за допомогою таких елементів:
Здогадайтеся, що то за літери? А ще до них приєднається буква О.
Отже, це букви: О, С, Є, Х, Ж.
Напишіть ці літери в прописах (с. 62) на вільному рядку під зразком.

2. Поєднаємо букви у склади.
Розгляньте поєднання літер на наступних двох рядках. 
Назвіть ті склади чи буквосполучення, у яких використовується:
• верхнє безвідривне поєднання     (Св);
• середнє безвідривне поєднання   (Єг, Же);
• середнє відривне поєднання         (Ха);
• нижнє безвідривне поєднання      (Ол).
Запишіть склади по одному разу біля зразків.

3. Гра «Речення розсипалися»
Прочитайте слова й усно складіть з них речення?
Яке з двох слів, що пишуться з великої літери, ви обрали для початку кожного речення?
Напишіть речення на вільних рядках під набором слів.
Сергій відвідав Єгипет.
Ольга мешкає в Сумах.
Женя живе в Житомирі.

Додатково.
1. У букварі на стор. 66 прочитайте вірш Н. Савойкіної "Хмаринки"

Запишіть дату в додаткових зошитах.
                             27 квітня
2. Накресліть і заповніть звукову схему слова хмаринки. 

Під звуковими позначками надрукуйте букви, вказуючи лініями, який саме звук якою буквою позначається.

3. Що вам нагадують хмаринки? Запишіть назви цих предметів.


Машина, капелюх, літак, риба, равлик, заєць.

4.  Прочитайте речення

Бувають хмаринки подібні на казку.

Хмаринки схожі на казку.

Спишіть речення, яке відповідає поданій нижче схемі.
молодці!

3. Математика.

1. Усний рахунок.

2. Любі діти! Пригадайте, як називаються числа при додаванні? А при відніманні?
А тепер, виконайте завдання 1 і 4 на стор. 48 зошита.
Нагадую: 
При додаванні одноцифрового числа до двоцифрового одиниці додаємо до одиниць.
32 + 5 = 37
При відніманні одноцифрового числа від двоцифрового одиниці віднімаємо від одиниць.
48 - 3 = 45

3. А тепер поторимо, як виконати перетворення одиниць довжини.
Виконайте завдання 2 і 5 на стор. 48 зошита.

4. Запиши розв'язання задач 3 і 6 на стор 48 зошита.
Зверни увагу: 
щоб збільшити число на декілька одиниць, треба виконати дію ДОДАВАННЯ (+);
щоб зменшити число на декілька одиниць, треба виконати дію ВІДНІМАННЯ (-).
ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!

4. ЯДС

1. Пригадаємо, на які групи поділяються тварини.
https://www.youtube.com/watch?v=xnd7plFco9c

2.  ДИКІ і СВІЙСЬКІ тварини.
Для чого потрібні свійські тварини.
https://www.youtube.com/watch?v=84Djpjo2LlA
Які дикі тварини живуть у твоєму краї
https://www.youtube.com/watch?v=zBKmfjLE_ks

5. Дизайн і технології.
Пропоную завдання для творчості.
https://www.youtube.com/watch?v=Z7hXoW6iG28


Комментариев нет:

Отправить комментарий